Київ, вул. Зодчих 5А

Mесcенджери

Мобільний номер

(097) 871 04 26

Київ, вул. Зодчих 5А

Яку коробку передач вибрати

В Україні ще п'ять - десять років тому віддавали перевагу автомобілям з механічною коробкою передач. Її конструкція практично не змінювалася протягом десятиліть. Щоб керувати автомобілем, потрібно було своєчасно вижати зчеплення і перемкнути передачу за допомогою важеля.

Більшість сучасних авто оснащуються різного роду автоматичними КПП: класичним гидротрансформатором, безступінчатим варіатором, а також роботизованою КПП.

Популярність типу коробки передач залежить від регіону. Наприклад, в Європі більш поширені механічні коробки, а в США автоматичні - беззаперечний лідер. Питання вибору залежить від багатьох параметрів: вартість автомобіля, готовность переплачувати за додатковий комфорт, дорожніх умов, вартості палива, доступності якісного обслуговування, рівня підготовки, традицій і т. д.

Популярні види трансмісій

Сьогодні на нові машини встановлюються різні види трансмісій приблизно в рівному співвідношенні:

  • механічні - 40%;
  • автоматичні з гидротрансформатором - 30%;
  • варіатори і роботизовані - 30% (по 15% кожні).

Таким чином, різні види автоматичних коробок передач в сукупності більш популярні, ніж механічні. З кожним роком їх популярність тільки збільшується, а вже через кілька років країни ЄС планують зовсім відмовитися від механічних КПП.

Тепер розглянемо особливості, переваги і недоліки кожного типу.

 

Механічна КПП

Найстаріший і найпопулярніший тип трансмісії в світі. Незважаючи на хорошу вивченість, як і раніше трапляються невдалі моделі, які доставляють безліч турбот власникам при відносно невисокому пробігу в 100 000 км і навіть менше. Щоб уникнути подібних проблем, замовте послугу виїзної діагностики в компанії «Чесне авто».

Переваги:

  • висока надійність дозволяє довгий час обходитися без ремонту;
  • доступна вартість - машина з механічною коробкою передач буде помітно дешевше, ніж аналогічна модель з автоматичною трансмісією;
  • простота ремонту і обслуговування.

Недоліки:

  • незручна за сучасними мірками - необхідно вручну перемикати передачі і самостійно вимикати зчеплення.

До невдалих авто з механічними коробками можна віднести деякі моделі Opel і Mitsubishi, які випускалися в 2000-х роках. Багатьом власникам навіть довелося встановлювати інші коробки. Але найчастіше така трансмісія служить стільки, скільки і сама машина, часто навіть без заміни масла і серйозного ремонту.

Висновок:

Якщо Ви рідко пересуваєтесь по місту з інтенсивним рухом і пробками і для вас не представляє складності вручну перемикати передачі, а високу надійність і невисокі витрати на обслуговування для вас головніше ніж зручність, МКПП - ваш кращий вибір. Вона прослужить вам довгі роки без серйозного ремонту.

А щоб уникнути тих рідкісних випадків, коли МКПП доставляє безліч незручностей, замовте перевірку машини у наших фахівців.

 

Автоматична КПП з гідротрансформатором

Під автоматичною трансмісією зазвичай мається на увазі ступінчаста коробка передач з гідротрансформатором. Це найстаріший і, відповідно, найбільш поширений різновид автоматичної трансмісії.

Переваги:

  • плавний старт з місця і м'яке перемикання передач під час руху;
  • відмінне рішення для початківців водіїв - в машині з АКПП немає педалі зчеплення, а також не потрібно думати про перемикання передач;
  • висока надійність в більшості випадків.

Недоліки:

  • більш висока витрата палива в порівнянні з іншими типами трансмісії;
  • деякі популярні моделі доставляють безліч турбот навіть при невеликому пробігу.

Більшість потужних автомобілів з поздовжнім розташуванням двигуна і заднім або повним привідом оснащувалися досить надійними трансмісіями які могли пройти по півмільйона кілометрів і більше, до таких коробок можна віднести: ZF 5 HP, ZF 8 HP, GM 5 L40- E, Jeep 545 RFE, Toyota A340 / A750, Mercedes 722.4.

Автоматичних трансмісій які встановлювалися на передні автомобілі не так багато, і через поперечне компонування двигуна, інженерам доводиться втискувати велику кількість вузлів в досить компактний корпус. До надійних коробок можна віднести: Mazda / Ford FN4A-EL / 4F27E, Honda M91A / M8SA.

Найпроблемніші автоматичні коробки передач: Aisin TF-80 SC, ZF 6 HP, Jatco JF506 E, GM 6 T35 / 40/45.

 

Висновок:

Класична АКПП з гідротрансформатором по праву вважається найменш проблематичним і найнадійнішим варіантом автоматичної трансмісії. Якщо у вас не завищені вимоги до швидкості перемикання передач, для вас не є принциповим трохи вища витрата палива, якщо вам дійсно важливі плавність роботи і загальний комфорт, вибирайте авто зі звичайною АКПП.

А якщо бюджет дозволяє купити свіжу або взагалі нову машину з автоматичною коробкою з шістьма і більш передачами, ризик напоротися на погану якість зводиться до мінімуму. Також при купівлі вживаного авто рекомендуємо скористатися послугою діагностики від нашої компанії.

 

Варіатор

Якщо вам доводилося їздити на скутері або працювати на автоматичному промисловим обладнанні, у вас є уявлення про роботу варіатора. На автомобілях встановлюються коробки з таким же принципом дії.

На відміну від трансмісій іншого типу, у варіаторів немає фіксованих передаточних чисел. Момент від двигуна плавно і поступово змінюється у всьому діапазоні. При цьому, зовні це практично ніяк не виявляється. Недосвідчені водії можуть їздити на машині з варіатором, думаючи, що у них встановлений звичайний автомат.

Це враження може посилюватися тим, що деякі автовиробники імітують кілька передач, щоб зовні варіатор працював як звичайний автомат, а розгін відчувався більш динамічно. Примітно, що плавний розгін за допомогою варіатора здається менш динамічним, хоча це не так.

Переваги:

  • відмінна плавність і відсутність ривків;
  • зручність експлуатації

Недоліки:

  • відносно невеликий середній ресурс служби;
  • дорогий і складний ремонт в разі поломки;

Варіатори, що встановлюються на Nissan Qashqai, X-Trail і Mitsubishi Outlander попередніх поколінь, відомі своїм швидким зносом. Вартість ремонту досягає декількох тисяч доларів. Термін служби варіаторів на цих же моделях нового покоління при правильній експлуатації і своєчасному обслуговуванні досягає ресурсу АКПП з гідротрансформатором.

Висновок:

Якщо ви вибираєте автомобіль з автоматичною трансмісією, якщо у вас є впевненість, що колишній господар автомобіля своєчасно і правильно проводив технічне обслуговування, що не перегрівав варіатор при агресивній їзді, в умовах бездоріжжя і при буксируванні причепа, варіатор - ваш вибір. А консультація та послуга виїзної діагностики у наших експертів допоможе уникнути неякісної покупки і швидкої поломки.

 

Роботизована КПП з одним зчепленням

Класичний робот - це, по суті, звичайна механічна КПП з електронним блоком і декількома сервоприводами для включення зчеплення і потрібної передачі. При основних перевагах та надійності механіки, це повноцінний автомат, оскільки електронна система керує процесом перемикання передач.

За роки експлуатації з'ясувався специфічний характер роботи таких трансмісій. Вони перемикають передачі ривками, з запізненням, іноді робот помиляється, включаючи неправильну передачу або кидаючи зчеплення. Ці особливості найяскравіше проявляються в умовах інтенсивного руху. Іноді здається, що вручну переключитися було б швидше.

Переваги:

  • прийнятна вартість;
  • простота конструкції;
  • легкість і доступність ремонту;
  • економія пального.

Недоліки:

  • передачі перемикаються з деякими особливостями, що вимагає звикання;
  • можливі проблеми з сервоприводами і електронним блоком.
  • недовговічне зчеплення

Не купуйте бюджетні автомобілі з роботизованою КПП. Всі недоліки почнуть проявлятися вже при мінімальному пробігу - до 100 тис. км потрібно буде не раз відвідати сервісний центр. Крім того, передачі будуть перемикатися не кращим чином.

Висновок:

Якщо вам потрібна надійна, проста і доступна за ціною трансмісія-автомат, якщо ви готові змиритися з деякими особливостями роботи, сміливо вибирайте моделі з простим роботом на одне зчеплення. При цьому слід врахувати, що можуть попастися провальні моделі і машини в поганому стані. Вони будуть дратувати своїми помилками в процесі водіння і вимагати регулярного ремонту.

Зверніться до фахівців компанії «Чесне авто», які підберуть якісний автомобіль в Україні, Європі або США за доступною вартості.

 

Преселективний робот з подвійним зчепленням


Відомі дві основні різновиди преселективної роботизованої КПП - DSG (direct-shift gearbox) і DCT (dual clutch transmission). Хоча вони і відносяться до роботизованих коробок, їх конструкція, характеристики і характер роботи настільки відрізняються від класичних, що їх доцільно виділити в окрему групу.

Така трансмісія складається з двох з'єднаних між собою механічних коробок з власними шестернями і зчепленням. Одна відповідає за непарні передачі (1, 3, 5, 7), а інша - за парні (2, 4, 6, R). Коли ви їдете на непарній передачі, друга коробка готує парну. Електронний блок робить вибір, залежно від швидкості руху.

У момент перемикання передачі відбувається не перемикання передачі, а зміна зчеплення, оскільки передача вже ввімкнена. Швидкість перемикання не перевищує 8-10 мс. В цьому і полягає головна перевага перед іншими автоматами.

Трансмісії цього типу в основному встановлюються на автомобілях концерну Volkswagen - сам Volkswagen, а також Skoda і Seat. Все частіше їх встановлюють і інші виробники.

Перші покоління DSG від Volkswagen були настільки недопрацьованими і сирими, що навіть через роки їм складно відвоювати довіру. Однак за цей час компанія провела роботу над помилками. Їй вдалося позбутися багатьох дитячих хвороб.

Переваги:

  • висока швидкість і плавність перемикання передач;
  • висока динамічність і швидкий набір швидкості при старті з місця;
  • економія палива до 20% в порівнянні з іншими автоматами.

Недоліки:

  • регулярно зустрічаються помилки через новизну технології;
  • ряд моделей з постійними проблемами (наприклад DQ200);
  • дорожнеча ремонту та обслуговування..

Семи ступінчаста DSG з двома сухими зчепленнями (dq200) застосовувалася на багатьох моделях концерну Volkswagen і суттєво вплинула на репутацію його автомобілів. При пробігах до 100 тис. км ремонт, що включає заміну дисків зчеплення, став звичайним явищем. При тому що шести ступінчаста dq250 з мокрими зчепленнями на багато надійніша.

Висновок:

Те, що багато виробників вкладають величезні кошти і зусилля в розвиток технології, говорить про її перспективность. Авто з DSG споживають менше палива, їдуть плавніше і динамічніше, ніж з будь-яким іншим типом трансмісії.

Однак категорично не рекомендуємо купувати авто з цим типом КПП без попередньої консультації експерта. Послуга виїзної діагностики або автопідбору під ключ від нашої компанії допоможе уникнути прихованих поломок і не стати жертвою обману нечесних посередників.

Прогнози

За прогнозами експертів, найближчим часом класичні автоматичні і механічні коробки передач будуть поступово втрачати популярність. Їх позиції займуть варіатори і преселективні роботи з подвійним зчепленням. Якщо класичний робот не стане більш передбачуваним і швидким, він може зникнути з ринку.

Знову ж, прогнози сильно залежать від стану економіки, можливих фінансових криз, розвитку систем громадського транспорту і електромобілів. Саме останні - головна загроза автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. У них немає трансмісії в класичному розумінні, а всього лише редуктор і реверсний механізм з однією-двома передачею вперед і однією назад.

 

Заповніть форму зворотного дзвінка і ми спільно підберемо авто для Вас

    Ми Вам передзвонимо

    Введіть всі необхідні дані, наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення всіх деталей.





      Замовити послугу

      Введіть всі необхідні дані, наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення всіх деталей.





        Замовити консультацію по автомобілю

        Введіть всі необхідні дані, наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення всіх деталей.